რა ფუნქცია აქვს DI ბოქსს და როდის გვჭირდება?
DI ბოქსის ფუნქცია და როდის გვჭირდება ისინი

სტატიის ავტორი:

2020-02-18

მეტის ნახვა
 
აუდიო ინდუსტრიის მომავალი
 გასული 50 წლის მანძილზე ტექნოლოგიური მიღწევების ტემპმა ჩვენი ყოველდღიურობა და შეხედულებები ბევრი გამოწვევის წინაშე დააყენა. HARMAN გამიზნულად მისდევს ტექნოლოგიებს იმისათვის, რომ იწინასწარმეტყველოს სამომავლო ტენდენციები და შეძლოს ისეთი ინოვაციების წარდგენა, რომელიც ცხოვრებისეულ გამოცდილებას გაგვიუმჯობესებს.  აუდიო ინდუსტრიის მომავალი სავსეა მოულოდნელი ფაქტორებით, მაგრამ თუ გავითვალისწინებთ წინა წლების ყველაზე განვითარებად ტრენდებს, შევძლებთ სამომავლო გეგმების ზუსტად დასახვას. აუდიო პროდუქციის ორი კატეგორია ვითარდება ყველაზე სწრაფად: ელექტრონული და ელექტრო-აკუსტიკური.  IT სფეროს განვითარების კვალდაკვალ  HARMAN-ის აუდიო პროდუქტებიც განუსაზღვრლ შესაძლებლობებს იძენენ. HARMAN ცდილობს ინფორმაციული ტექნოლოგიების განვითარებას connected PA სისტემებში და არა მხოლოდ.  პორტატულ PA სისტემებში გამარტივებული და გაუმჯობესებულია აუდიო პროცესის გაშვება, რაც მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს აკონტროლოს მოწყობილობა მხოლოდ ერთი ტაბლეტით ან მობილური ტელეფონით. ჩვენს შოურუმში წარმოდგენილია პორტატული სისტემების რამდენიმე მოდელი: JBL EON ONE, JBL EON ONE PRO, JBL 206P, JBL 208P.  მათ შესახებ შეგიძლიათ მოკლე აღწერილობებს გაეცნოთ საიტზე და თავად დარწმუნდებით თუ რა მოსახერხებელი და კომპაქტური ტექნიკა გვაქვს :)   HARMAN ორიენტირებულია ხარისხზე და ცდილობს მოახდინოს ყველა პროდუქტში IoT (Intenet of Things) ინტეგრირება, რაც სრულიად ცვლის პროფესიულ მიდგომებს, ასევე, უზრუნველყოფს საინსტალაციო ხმის შეუდარებელ მუშაობას. 

სტატიის ავტორი:

2019-11-19

მეტის ნახვა
 
პროფესიონალური არჩევანი სკოლებისთვის
 ბრისტოლში, გაერთიანებულ სამეფოში ერთ-ერთი ყველაზე პოპულარული BACKWELL სკოლა ცოცხალი შესრულებებისთვის, სასკოლო ღონისძიებებისათვის, არტ გაკვეთილებისა თუ სხვა შემთხვევებისთვის აღიჭურვა HARMAN-ის JBL EON ONE PRO სისტემით. EON ONE PRO წარმოადგენს ელემენტზე მომუშავე ინოვაციურ და კომპაქტურ აუდიო სისტემას, რომელიც უზრუნველყოფს მოსწავლეთა ჩართულობის გაზრდას სასწავლო პროცესში და სხვა სასკოლო ღონისძიებებში. აღნიშნული სკოლა კულტურული ღონისძიებების ჩატარების მრავალწლიანი ტრადიციით გამოირჩევა. ყოველ წლიურად 1700 სტუდენტზე მეტი დგამს სასცენო სანახაობას, მიუზიკლებს, ასრულებენ მუსიკას, აგრეთვე არაერთი საკლუბო თუ სხვა ტიპის წვეულება ეწყობა როგორც ღია, ისე დახურულ სივრცეებში. ასეთი ფართო სპექტრის გამოყენებისთვის აკადემია საჭიროებდა  all-in-one აუდიო გადაწყვეტას, რომელიც თანამშრომლებისა თუ სტუდენტებისათვის იქნებოდა ერთნაირად მარტივი მოსახმარი ყველგან და ყოველთვის, მრავალმხრივი და ამავდროულად ძლიერი მოწყობილობა. მოკლევადიანი გამოსაცდელი პერიოდის შემდგომ აკადემია დარწმუნდა, რომ EON ONE PRO იყო ერთადერთი სწორი არჩევანი მათ ყოველდღიურობაში, რადგანაც ტრადიციული აუდიო სისტემები მათთვის არაპრაქტიკული აღმოჩნდა.  "ხმის ხარისხი უდიდეს განსხვავებას აძლევს ჩვენს წარმოდგენებსა თუ სახალხო გამოსვლებს, ამიტომაც უმნიშვნელოვანესია გაგვაჩნდეს ხარისხიანი რესურსი, როგორიცაა JBL EON ONE PRO"- ამბობს სკოლის დირექტორი. სკოლის ტექნიკური სამსახურის გუნდი კმაყოფილებას გამოთქვავს სისტემასთან დაკავშირებით, და ამბობს, რომ plug-and-play სიმარტივე სტუდენტებს ხელს უწყობს სარეპეტიციო დრო გაზარდონ და აუდიო ინჟინერიაშიც პირველი ნაბიჯები გადადგან, რაც თავისთავად ძალიან მაგარი გამოცდილებაა. სკოლის გუნდი და სტუდენტები დიდ სიამოვნებას იღებენ დინამიკის მოხმარებით და მთელი პასუხისმგებლობით ურჩევენ PRO-ს  სხვა სკოლებს. სისტემა გვთავაზობს უკონკურენტო პორტაბელურობას, მთლიანი სისტემა წარმოადგენს ერთ ნაწილს, მარტივად იშლება შესანახად და ტრანსპორტირებისათვის. ელემენტის წყალობით, რომელსაც 6 საათიან რეჟიმში მუშაობის რესურსი აქვს შესაძლებელია ნებისმიერ ადგილას მისი წაღება. შეაერთებ რამდენიმე მიკროფონს, ინსტრუმენტს და მორჩა შეგიძლია საქმეს შეუდგე. ყოველდღიურად EON ONE PRO-ს გამოყენების კიდევ ახალ გზებს პოულობენ მომხმარებლები, რაც წარმოუდგენლად სასიამოვნოა.  პრო ელექტრონიკსის გუნდი გთავაზობთ უსმინოთ საუკეთესოს, ჩვენ ვცდილობთ მარტივი და ხარისხიანი გამოსავალი შემოგთავაზოთ ნებისმიერ სიტუაციაში.

სტატიის ავტორი:

2019-10-28

მეტის ნახვა
 
როგორ ვაკონტროლოთ ფიდბექი?
სად: ფიდბექს ადგილი აქვს ნებისმიერ შემთხვევაში, როცა აუდიო სისტემაში შემავალი მოწყობილობა სიგნალს იღებს სისტემიდან გამომავალი არხით, მაგალითად, მიკროფონი თავისი სიგნალის დაყოვნებულ კოპიას უკანვე იღებს დინამიკიდან. როგორ: როცა ფიდბექის წრეზე ინფუთს ემატება აუთფუთი ტონალობაში შეიმჩნევა კონსტრუქციული და დესტრუქციული მონაცვლეობა. ამით რისი თქმა გვსურს...  რეალურ ცხოვრებაში თქვენ ფიდბექს ბოლომდე ვერ აიცილებთ თავიდან და იდეალურ უკუგებას ვერასდროს მიიღებთ. არჩევანი უნდა გააკეთოთ ორ მიზანს შორის: მიაღწიო მაქსიმუმ სიგნალს, ან მიაღწიო შენი შესრულებისთვის იდეალურ ტონალობას. შენ უნდა შეინარჩუნო ჟღერადობის მაქსიმალურად სუფთა ხარისხი, ამისთვის კი მნიშვნელოვანია დაიცვა ბალანსი. თუ შენ მაქსიმალურ სიგნალთან ახლოს მუშაობ მიიღებ ეგრეთ წოდებულ "ხელოვნურ პიკებს", რაც ტონალობას გააფუჭებს.  ამ პრობლემის გადასაჭრელად ჩვენ გასწავლით ფიდბექისგან პრევენციის 3 ხრიკს ! 1. პირველი და ყველაზე მნიშვნელოვანი, დაგვეთანხმებით, არის სამუშაო სივრცის სათანადოდ მოწყობა ფიდბექის პასიური შემცირების მეთოდების გამოყენებით, რაც გულისხმობს დიფუზორის გამოყენებას, როგორც ნატურალურ EQ. გაითვალისწინეთ, რაც უფრო ნაკლები მიკროფონი და დინამიკი იქნება, მით უფრო ნაკლები ფიდბექი წარმოიქმნება. სივრცის მოწყობისას გაითვალისწინეთ, ასევე მიკროფონისა და დინამიკის ურთიერთმიმართულება (სასურველია ისინი იყვნენ ერთმანეთის საპირისპიროდ მიმართული),  მათ შორის დაიცავით დისტანცია.  2.შეამოწმეთ ოთახის აკუსტიკა ყველა თვალსაზრისით, ყურადღებით იყავით დინამიკის დილეის სისწორესა და პოლარობის საკითხებთან. გამოიყენეთ EQ, რომელსაც შეუძლია დაიჭიროს ნებისმიერი პრობლემატური ფიდბექ მონაკვეთი. (ჩვენ გირჩევთ dbx DRIVERACK-PA2) 3.ნელ-ნელა გაზარდეთ აუთფუთი და გატესტეთ მოცემულ სივრცეში ფიდბექის გარეშე რა დონემდე შეგიძლიათ მუშაობა. ხშირად მიკროფონის მიახლოვება გამოავლენს ხოლმე პრობლემურ ბგერებს, იმისთვის, რომ ეს ადგილები უფრო მარტივად შეამჩნიოთ, აუდიო სისტემის მაღალ ხმაზე მუშაობისას დარჩით თქვენს პოზიციაზე დახშული ყურით და მოუსმინეთ რამდენჯერმე. მას შემდეგ, რაც სიგნალს ვეღარ გაზრდით ახალ ფიდბექებთან შეჯახების გარეშე, მიხვდებით, რომ ეს არის მაქსიმუმი. გაითვალისწინეთ, თქვენი შესრულების დონე იქნება ამ მაქსიმუმიდან რამდენიმე დეციბალით (dB) დაბლა. 

სტატიის ავტორი:

2019-10-12

მეტის ნახვა
 
შექმნილია სპეციალურად ‘Berlin Hauptbahnhof’ რკინიგზის სადგურისთვის
JBL- ის პროფესიონალური IntelliDisc-DS90 მოდელი სპეციალურად შეიქმნა ბერლინის ცენტრალური ‘Berlin Hauptbahnhof’ რკინიგზის სადგურისთვის. სადგურის ორ დონიანი 14 პლატფორმიანი განლაგება, სართულებს შორის ღია სივრცეებით, მოითხოვდა გადაწყვეტილებას, რომელიც უზრუნველყოფდა ხმის იდეალურ სისუფთავეს მცირე ან ზედმეტად ხმაურიან პლატფორმებზე. IntelliDisc-DS90 გახლავთ ინოვაციური კონცეფტი. მსოფლიოში პირველი სრულად ინტეგრირებული array ტიპის ორ განზომილებიანი დინამიკია, მთლიანად ციფრულ კონტროლზე. მოდელი იყენებს DDS ტექნოლოგიას (ციფრული სინთეზი), რაც ხმის გავრცელების კონტროლის საშუალებას იძლევა როგორც ჰორიზონტალური, ისე ვერტიკალური დახრით. ციფრულ რეჟიმში შესაძლებელია ხმის გავრცელების კუთხის განსაზღვრა მაღლა, დაბლა, მარცხნივ, მარჯვნივ მიმართულებით. ასევე ტექნოლოგია უზრუნველყოფს ხმის გავრცელების შეზღუდვას არასასურველ არეალში. ტექნოლოგია დაფუძნებულია სივრცეების ოპტიმიზაციის უნიკალურ ალგორითმზე, დაწყებული დარბაზებსა თუ ღია სივრცეებში სასურველი წნევის (SPL) განაწილებიდან, დამთავრებული ნებისმიერი არხის ჟღერადობის ხარისხით, ყველა დეტალი გათვლილია. IntelliDisc-DS90 მაქსიმალური სიზუსტით უზრუნველყოფს ბგერის თანაბარი წნევით გავრცელებას 30 მეტრამდე მანძილზე.  მოდელმა ნამდვილად დაამტკიცა, რომ მრავალმხრივი და ეფექტური გამოსავალია რთულ აკუსტიკურ პირობებში და წარმოქმნის კრისტალურად სუფთა ჟღერადობას. 

სტატიის ავტორი:

2019-08-27

მეტის ნახვა
 
შოურუმის შესახებ
 უძველესი ცივილიზაციებიდან მოყოლებული მუსიკა თან ახლდა ადამიანთა კულტურას, არქეოლოგებს არაერთი ნივთმტკიცება აღმოუჩენიათ ამ ფაქტის დასტურად, სხვადასხვა პრიმიტიული საყვირის გამოსახულება და სადღესასწაულო ნახატები არქეოლოგიურ ძეგლებზე. თანამედროვე ეპოქის ფეხდაფეხ მუსიკა კვლავ რჩება ღირსშესანიშნავი თარიღების, დღესასწაულებისა თუ ღონისძიებების მუდმივ თანამგზავრად, თუმცა უძველესიდან უახლესამდე მრავალჯერ განიცადა ტრანსფორმაცია. სანამ ტომას ედისონი პირველ მუსიკალურ მოწყობილობას, ფონოგრაფს შექმნიდა 1877 წელს, მანამდე ადამიანებს მუსიკის მოსმენა შეეძლოთ, მხოლოდ, მაშინ როცა ვინმე მათთვის უკრავდა. შემდეგ ფონოგრაფი ჩაანაცვლა რადიომ. HARMAN KARDON-მა 1953 წელს წარადგინა პირველი FM რადიო გადამცემი, რასაც მოჰყვა 1984 წელს JBL-ის მიერ ექსკლუზიურად Lincoln-ის ფირმის ავტომანქანებისათვის პირველი აუდიო სისტემის შექმნა. ალბათ, წარმოიდგინეთ რა სიამოვნება გახდა ადამიანებისათვის მუსიკის მოსმენა გზად... ამასთანავე მანქანის აუდიო სისტემაში შესაძლებელი გახდა, არა მხოლოდ რადიო გადაცემების მოსმენა, არამედ კომპაქტ დისკის (CD) გამოყენება და სასურველი ალბომის მოსმენა. ცხადია ტექნოლოგიების განვითარებასთან ერთად შესაძლებელი გახდა ნებისმიერ ადგილას, ნებისმიერ დროს, ნებისმიერი სიმღერის აჟღერება.  მუსიკის სფეროს ასეთმა განვითარებამ ბიძგი მოგვცა ბრენდული აუდიო სისტემების შოურუმი გაგვეხსნა საქართველოში. HARMAN-ის ოფიციალურ შოურუმში ვიზიტორებს ვთავაზობთ აუდიო სამყაროში მოგზაურობას. ჩვენთან ნებისმიერი მუსიკოსი თუ, უბრალოდ, ხარისხიანი მუსიკის მოყვარული გაიგებს დეტალებს, თუ როგორ მოიწყოს მისთვის კომფორტული აუდიო გარემო. HARMAN-თან მრავალწლიანი თანამშრომლობა საშუალებას გვაძლევს მომხმარებლებს გამოცდილება გავუზიაროთ და დავეხმაროთ მათ საუკეთესო შედეგის მიღწევაში. რეალურად, მართლაც დიდი ინფორმაციაა, რომელიც გვინდა შოურუმში მოსულ სტუმარს გავუზიაროთ, კომპანიის განვითარების ეტაპებით დაწყებული, პროდუქციის მახასიათებლებით დამთავრებული, სრული ზოგადი სურათის აღქმაში ვეხმარებით მათ.  გვსურს ზოგადად HARMAN-ის ხედვა გავუზიაროთ, აუცილებელია გქონდეს შესაძლებლობა შედარების მეთოდით აარჩიო შენთვის საუკეთესო, რის საშუალებასაც ადგილზე ვაძლევთ მომხმარებლებს. პროდუქციას შორის კონტრასტის გათვალისწინებით ხდება საბოლოო არჩევანის გაკეთება. მნიშვნელოვანია ჩვენთან მოსული თითოეული სტუმრის სურვილი, თუმცა ჩვენ არასოდეს ვცდილობთ "გავასაღოთ" ის, რაც რეალურად მყიდველს არ სჭირდება. ჩვენ ვაძლევთ რჩევებს, რომ "სასურველი" აუდიო გარემოსთან თავსებადი და შესაფერისი უნდა იყოს. ადამიანების უმეტესობა მუსიკას უბრალოდ უსმენს, დეტალების დაკვირვების გარეშე. ჩვენ მათ ვუხსნით, რომ აუცილებელია კარგად "ესმოდეთ", რას უსმენენ, რაც ეხმარებათ მომხმარებლებს პრიორიტეტების დალაგებასა და სწორი გადაწყვეტილების მიღებაში.  არ არის აუცილებელი იყო პროფესიონალი მუსიკოსი, იმისთვის, რომ მიხვდე რა მოგწონს, ეს არ არის ის, რაც უნდა ისწავლო, მუსიკა ემოციური კავშირია და შენ ამ კავშირს კარგად გრძნობ, როცა ხარისხიანი ყურსასმენით ან დინამიკით მუსიკის მოსმენის შემდეგ, იმავე სიმღერას მოისმენ უხარისხო პროდუქციით. 

სტატიის ავტორი:

2019-11-06

მეტის ნახვა